3 April

Strålande solsken men ändå små kallt pga. blåst.
Idag steg vi upp kl 8 och sen dess har det varit full rulle, vi har plockat undan och bara haft det allmänt mysigt.
Har även dragit ut soffan och dammsugat bakom den och det behövdes verkligen! Resten av lägenheten behöver också dammsugas men den blev väldigt slö när jag väl var klar så får be D kolla på den när han kommer hem från jobbet.

Just nu försöker jag få Kevin att vila lite så jag kan gå in i duschen och fräscha till mig, sen blir det att starta en maskin med tvätt och fundera ut någon middag.
Imorgon när prinsen är på dagis så ska jag passa på att städa hela lägenheten från topp till tå!
Funkar hyfsat bra när han är hemma också, men det går lite snabbare när man är ensam hemma för annars så får man hålla koll på honom mer eller mindre hela tiden i med han hittar på hyss lite då & då och speciellt när man städar. Haha

Ska även passa på att gå ut i sandlådan och leka, fast det får bli lite senare. Måste få honom att vila minst 30 minuter för annars får vi ingen rolig kväll här hemma.
Lillasyster håller på för fullt och har gjort det hela fm fram tills jag börja städa, hon trycker & har sig känns precis som om hon försöker trycka sig ut genom magen!
Kevin tycker det är lite otäckt när hon gör det men ändå tror han att bebisen har ont. Haha <3

- hoppas att ni mår bra, vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0