29 April

Efter en underbar & mysig dag så ligger jag i sängen och ska alldeles strax sova.
Hela helgen har som sagt varit underbar & mysig det finns inga ord hur allting har varit det enda jag kan säga är TOPPEN!
Glädjen som man får när man ser att ens barn är fruktansvärt glad & nöjd när kvällarna rullar mot sitt slut det finns verkligen ingenting bättre, speciellt idag har varit en sån dag där allting verkligen har varit som sagt toppen.

Lång promenad i skogen upp på berget som ni kanske har sett under detta inlägg och Kevin har visat att han verkligen är en stor kille (vilket vi har vetat innan) men var osäker på om han verkligen skulle orka gå den långa biten både upp och hem, men han klarade det.
Belöningen efteråt var kanske det bästa? Det blev varsin glass och vädret var suveränt sen bad, mat & vila när man kom hem och sen ut och leka i sandlådan i mer än två timmar nu innan ikväll.
Kan lugnt säga att man somnar verkligen gott när man har varit ute i friska luften i så många timmar!

Jag har dock verkligen behövt vara ute/komma hemifrån idag annars så hade jag bara suttit och tänkt, gårdagen var bra fram tills på kvällen när ett jobbigt besked kom vad det är det kommer jag inte gå in på detalj men min mormor är sjuk och hon fick åka in med ilfart med ambulans igår morse. Så nu ligger hon inne på sjukhuset och vi får tänka positivt att hon förhoppningsvis blir bra! :(
Pratat med mamma nu ikväll, dem & morfar har varit inne hos henne idag och det är inte alls bra..

Det är klart att det tar hårt på en det är framförallt min mormor, men har lovat dem att inte försöka tänka så mycket på det utan att tänka mer på vad vi dvs. jag & D har framför oss, vi ska snart bli tvåbarnsföräldrar vilken dag som helst eller ja rättare sagt om 2 dagar.
Men det beror helt & hållet på om lillasyster behagar sig att komma eller om hon trivs så bra i magen och vill stanna ett tag till det återstår och se, men vi hoppas/önskar mer än någonting annat att hon vill komma som beräknat! Hennes storebror går och längtar han också <3

Imorgon är D också ledig hela dagen i med vi ska till barnmorskan, så han och Kevin ska följa med. Första gången som Kevin ska följa med dit, sen får vi se vad vi ska hitta på efteråt. :)
Nej nu ska jag försöka sova så vi hörs imorgon, Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0