26 April

- Det regnar och det regnar ..
Eller ja mer eller mindre bara vräker ner just nu,
men det var nästan väntat med tanke på vädret imorse när jag skulle lämna Kevin på dagis.
Lämnade honom som vanligt vid 9 sen gick jag till Netto för att handla hem mjöl m.m. så jag kunde baka,
vilket jag har gjort hela förmiddagen också bl.a blev det chokladbollar och vanilj&kanelbullar!
Kom fika gäster för en liten stund sen, eller ja fika gäster kan jag kanske inte kalla det men tre takläggare i alla fall.
D han ringde och fråga när bullarna var klara för dem ville ha fika! haha
Så han och två jobbarkompisar kom hit så dem sitter inne i v-rummet och fikar och jag sitter här vid datorn,
har tvättat en maskin med tvätt och dammsugat.
Plockade undan här hemma innan, så ska ner till blomsteraffären sen när dem har åkt är tanken och se om jag hittar två fina blommor som jag kan ha i köksfönstret, måste piffa upp här hemma nu börjar tröttna på att det är tomt i fönstrena.
Skulle vilja ha nya gardiner också så ska se om jag kan hitta något fint på Jotex eller något!

Ska hämta Kevin vid 14 sen ska vi till Netto igen och se om vi hittar något som vi kan ha till middag idag,
tanken var att vi skulle gå ner till Coop men vädet är inte så direkt lockande om man säger så.
Imorgon är det äntligen Fredag sen är D "lång ledig" dvs. lördag,söndag, måndag och Tisdag.
På Tisdag är han pappaledig för Kevin i med vi ska till barnmorskan och sen ska vi hitta på någonting efter det,
gäller och passa på nu när det är bara vi tre än så länge.
Låta Kevin vara i "centrum" göra det han tycker är roligt m.m.
Hur gjorde ni innan ni blev två barns föräldrar?
Ska dricka upp mitt kaffe och fortsätta plocka undan ute i köket,
så vi hörs senare..

XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0