24 April

Hej underbara väder!!
Strålande solsken och riktigt skönt är det ute,
så när prinsen kommer hem så ska vi gå upp och äta lite mellis sen gå ut och leka i sandlådan.
Lämnade honom på dagis vid 9 sen gick jag till Netto för skulle handla kaffe,
men mötte Denise så följde med henne hem på lite kaffe & tjöt.
Så synd att vi träffas så sällan, men det blir lätt så i med hon jobbar osv.
Men GUD vad jag har saknat henne, märks att vi träffas alldeles sällan för vi har alltid en massa att prata om när vi väl ses, ska träffas imorgon också när Kevin är på dagis.
Känns skönt att fördriva tiden men något annat än och bara gå hemma och vänta på att man ska hämta gossen på dagis, men nu håller jag igång här hemma ska försöka hinna med så mycket som möjligt innan jag ska bege mig.
Första maskinen med sängkläder är igång, dammtorkningen är redan klar sen ska här dammsugat och torkas golv!
Här kommer lukta så himla gott hemma när D kommer hem! :)
Ur högtalarna spelas Sabaton och lite annat smått & gott, ska även ta en snabbdusch är tanken i alla fall.
Återkommer senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0