23 April

- Go morgon, go morgon!

Prinsen gav sin mamma sovmorgon till halv nio idag igen (tredje dagen på raken) märks att det inte har varit så mycket vila för hans del på hela helgen för i vanliga fall brukar han gå upp runt sju.
Natten har varit fruktansvärt tuff för min del, vet inte alls hur många gånger som jag har vaknat och inte kunnat somna om igen, men när jag väl skulle lägga mig när BB var slut så kunde jag inte somna, började må illa och kände mig jätte konstig. Så låg vaken mer eller mindre i två timmar och till slut så kunde jag äntligen somna!

Just nu sitter prinsen och äter frukost, jag själv är inte jätte hungrig just nu så väntar ett tag till med att äta frukost!
Hade en son som blev helt hysterisk och började gråta nu när vi kom upp och det var för att han märkte att D inte var hemma. :(
"min pappa, min pappa"
Aldrig varit med om att han har blivit sån så det blev en chock för min del rent ut sagt..

Vädret är som sagt inte det bästa idag i heller, väldigt grått och mulet ser nästan ut som om det ska börja regna vilken sekund som helst.
Men det kan ju ändra sig under dagen så vi får se vad vi ska hitta på, måste i alla fall plocka undan här hemma och dammsuga så det är ett måste idag. Ska även starta en maskin med tvätt,
Vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0