22 April

Dåligt med uppdateringen idag och det märker jag själv,
men har inte varit hemma så mycket idag i heller.
Eller jo hemma har vi varit i några timmar, men tiden har inte riktigt funnits till!

- Sovmorgon till halv nio idag också, märks verkligen att gossen är trött här hemma.
Men det är absolut inget och klaga över att man får sova så pass länge speciellt inte nu när man är tröttare än tröttast, åt en mysig frukost tillsammans hela familjen och sen började vi fundera på vad vi skulle hitta på idag.
Tanken var att vi skulle gå ut i skogen här hemma vid, bakom ålderdomshemmet så finns där ett berg + skog men vädret höll inte riktigt med oss om att vi skulle göra det idag.
Städade hela toaletten medans vi funderade ut vad vi skulle göra, så nu är den skinade ren igen.
Men till slut så hörde vi av oss till familjen Nilsson/Johansson och frågade om dem ville följa med till Bushuset i Torslanda och det ville dem mer än gärna, visst jag satt mer eller mindre hela tiden för det är absolut inte lätt och krypa och ha sig nu med denna kulan.
Fast Kevin blev ju helt överlycklig när jag klättrade upp och åkte rutschkana med honom,
men sen var där ett stort jäkla dilemma det var ju att ta mig ut! haha
Den synen måste ju verkligen ha varit grann för folket som var där.
Men ut kom jag sen fick gossarna springa runt och klättra & ha sig innan vi skulle bege oss hem efter två timmars lek.

Väl hemma så gick vi och handlade det sista till dagens middag vilket blev tacopaj,
när vi kom hem så ställade jag mig och påbörjade med maten direkt.
Under tiden pajskalet stod i kylen en stund så gjorde jag hemmagjorda köttbullar,
det blev en hel del men det är jäkligt bra för då är det bara att frysa in och ta fram när man ska ha det till middag.
Så nu är dem också stekta och nu tänkte jag passa på att sätta mig vid datorn en snabbis med min första kopp kaffe och kolla runt lite på nätet, men även uppdatera här inne.
Den lille gossen sitter och leker och mamma får absolut INTE vara med & leka och D har lagt sig i badet en stund,
tror inte vi kommer göra så mycket mer idag men tanke på kvällen börjar närma sig och Kevin inte har vilat någon middag alls idag, så tror faktiskt att han kommer somna fruktansvärt gott ikväll!
Jag tänkte kolla på Big Brother ikväll för och se vem det är som åker ut,
misstänker att D ändå ska spela. :)
Men vi hörs kanske lite senare, annars så hörs vi imorgon..
Hoppas att ni har haft en bra dag,

XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0