21 April

Nu sitter vi i bilen på väg mot Gråbo fast först ska vi inom Allum i Partille, ska köpa gummistövlar till Kevin och se gå och titta lite.
Vädret är hur bra som helst och vi hoppas verkligen på att det håller i sig så att man kan vara ute.
Idag fick vi sovmorgon till halv nio så känner mig utvilad, natten har varit ganska lugn vakna som vanligt och hade ont men annars så har det inte varit så farligt.

Illamåendet är dock fruktansvärd idag!
Har även lagt märke till att jag är i behov av en klippning så det ska bokas en tid hos frisören, men vet inte vem man ska gå till. Låter alltid min syster klippa mig för hon vet exakt hur jag vill ha det, men nu dröjer det ett bra tag innan vi ska åka ner så får nog gå till min gamla frisör i Gråbo.
Men ska dock inte klippa av mig håret ska bara toppa det och få "volym" för nu ligger det bara ner. Sugen på klippa av det men inte nu när jag har låtit det växa så mycket. Längesen jag hade så långt hår!
Nej nu är vi snart framme på Allum, hoppas att ni får en trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0