2 April

Go morgon, go morgon!

Varit uppe i en timme är tröttare än tröttast just nu, brukar oftast sova vid denna tiden även när Kevin ska till dagis brukar gå upp kvart i åtta men idag blev det inte riktigt som en annan hade tänkt!
Ska snart starta en maskin tvätt så att jag hinner hänga upp det innan jag ska lämna honom på dagis och sen starta en maskin till med lakan m.m.
I med Kevins hosta så är den så slemmig på morgonen så nu imorse blev det att han kräktes så tvätta står på schemat idag, ska även till barnmorskan ska vara där 11.30.

Igår så var vi bara hemma och tog det allmänt lugnt, det blåste fruktansvärt mycket men sen var inte Kevin så pigg på att gå ut i heller?
Han brukar aldrig säga nej till att gå ut men igår var han inte alls på humör för det, hans farmor kom hit en runda och då blev han jätte glad.
Han satt i soffan och mös med henne mer eller mindre hela tiden, tills han somna? Haha ;)
Han brukar som sagt aldrig vila middag när vi är hemma, men igår gjorde han det.

Natten har varit otroligt jobbig för min del, haft ont i höfterna så det har gått ut i ryggen och sen ett enormt tryck nertill!
Så har varit vaken flera gånger om, så ikväll ska jag lägga mig tidigt och hoppas på att man får lite bättre sömn.
Nu är det inte lång tid kvar till bf och gud vad jag/vi längtar!
Det ska bli så skönt och kunna sova ordentligt utan att ha ont i varenda kroppsdel, nu ska jag starta en maskin med tvätt så uppdaterar mer sen. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0