18 April

- go morgon, go morgon!

Ska snart klä på prinsen och sedan ska vi bege oss till dagis, dem vanliga tiderna 9-14 sen ska jag hem och dammsuga, tvätta och plocka undan lite här hemma.
Vakna upp utan huvudvärk och vilken lättnad det är kan jag meddela.
Nu när vi kom upp imorse så kom Kevin springandes med en utav mina mammatidningar och sa att han skulle ha med sig den till dagis? Haha
Sen att han bara skulle låna den, goare unge får man faktiskt leta efter!

Vädret är grått & trist och det ser nästan ut som om det ska börja regna vilken minut som helst, man kan alltid hoppas på att vi slipper regn så vi kan vara ute i sandlådan sen i eftermiddag när jag hämtar honom på dagis. Men man ska nog inte hoppas alldeles för mycket, eller?
Redan Onsdag så med andra ord är det bara två dagar kvar sen är det helg igen, vi har inga direkt planer över vad vi ska göra mer än att vi ska åka och hälsa på Kevins farmor & farfar för det är en sak som han har tjatat om. :)
Sen vill han åka till mormor & morfar, men det får tyvärr vänta tills lillasyster har kommit, för just nu "vågar" vi inte åka så långt hemifrån om det skulle vara något. Ska även packa klart BB- väskan så att den är helt klar när det väl drar igång. Pappren ligger redan i min väska så dem behöver jag inte tänka på.

Nej borsta tänderna och sen klä på prinsen så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0