17 April

Idag bestämde Kevin sig för att gå upp vid sex så det var bara att palla sig upp ur sängen och se glad ut, är trött & har mega ont i huvudet vilket jag har haft sen vi kom upp imorse.
Dricker flera flaskor med vatten och nu är jag inne på min tredje, men just det här med huvudvärk och yrsel tar kål på mig! Speciellt när D måste jobba och att Kevin är ledig från dagis, för just nu vill jag bara sova bort mer eller mindre hela dagen.
Fast D sa att jag skulle ringa om jag kände att det inte blev bättre så skulle han komma hem, så avvaktar och se hur jag mår om någon timme.

Just nu sitter vi i soffan och har precis ätit frukost eller ja Kevin håller fortfarande på och äter.
Han skulle bestämt ha knäckebröd med ost & gurka *gullunge*
Imorse när vi vakna så räckte det att kolla ut en gång och jodå det hade kommit snö!! Inte mycket, men det räcker med det som har kommit.
Nej nu ska jag fortsätta kolla på Turtles med prinsen så vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0