16 April

- Go morgon, go morgon!

Idag vakna vi tidigt pga. det var så ljust inne i sovrummet, persiennen låg helt konstigt så ljuset kom in.
Trött som man var så var det bara att tvinga sig upp och se glad ut!
Prinsen har precis ätit frukost och jag tog mig ett glas blåbärssoppa, för min del blir det frukost efter jag har lämnat Kevin på dagis. Har som sagt svårt för att äta frukost direkt när jag har vaknat på morgonen, så oftast får jag vänta någon timme innan jag kan äta.

Nu är det Måndag och ny vecka, egentligen är Kevin ledig från dagis på Måndagar men eftersom jag ska till barnmorskan idag så går han till dagis så är han ledig imorgon istället.
Det funkar hur bra som helst och det var dagis förslag att vi skulle göra såhär i med det "underlättar" för mig att Kevin är på dagis så kan jag åka till barnmorskan själv i lugn & ro.
Men nästa gång jag ska dit dvs. den 30/4 då ska Kevin med för då har dagis stängt och då ska jag även få med mig D i med det kanske är sista besöket, fast det vet man inte om det är idag eller om jag får gå två gånger till. Det återstår och se!

Igår åkte vi till Slottsskogen vilket uppskattades av Kevin!
Han gick i princip hela tiden, satt bara i vagnen när vi gick mot bilen när vi skulle åka hem, tror att pingvinerna var det absolut bästa och sälarna såklart! :)
Pingviner & dinosaurier är något som han är jätte intresserad av, men det som han älskar mest är ju självklart dinosaurier. Så universum har någon utställning nu med dinosaurier så vi ska ev. dit denna helgen som kommer.

När vi kom hem så började jag städs lägenheten, men ska plocka undan alla leksaker som ligger huller och buller i nästan hela lägenheten.
Hade en trött gosse här hemma igår igen som somnade på två röda igår, han sover i sin säng nu och visst kommer han in till oss någon enstaka natt eller jag kanske ska säga morgon istället?
Huvudsaken är att han somnar i sin säng och sen om han kommer in och lägger sig hos oss så gör det absolut ingenting! :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning och sedan klä på den lille herren i hemmet, men vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0