14 April

Vädret är ju inte alls lite konstig!?
Ena stunder ös regnar det och andra skiner solen, nu är det uppehållsväder och varit det ett tag.
Varit och handlat till maten blir makaronblandning dvs. skruvade makaroner, bacon, champinjoner och majs! En sak som jag inte har ätit på evigheter, min kära mor gjorde det någon enstaka gång när jag bodde hemma och visst vi har haft det någon gång här hemma också men det är minst ett år sen sist!
Den är god både som varm och som kall, man kan mer eller mindre ha vad man vill i men har som sagt en kräsen gubbe och helt ärligt tror jag dock att han kommer pilla bort chaminjonerna och majsen, men som tur är så är varken jag eller Kevin kräsna.

Han fick leka lite i sandlådan också i med det var uppehållsväder som tur är.
Nu äter han mellanmål, sen ska jag se om han vill vila en stund och då tänker även jag själv passa på. Är något fruktansvärt trött även om jag fick sova till nio idag, pågarna var uppe redan tio i sju.
D är som sagt iväg och har varit det nu i några timmar, vet inte alls när han kommer hem!
Ikväll ska vi träffa fam. Nilsson/Johansson så pojkarna får leka och vi vuxna får umgås är längesen sen sist så nu är det på tiden tyckte vi när vi träffades ute på gården. ;)

Ska även ta mig ork till att plocka undan och lite sånt här hemma under dagen, märks när Kevin är hemma för det är leksaker överallt. Haha
Är en hel del som har fått snö läser man både på Facebook och olika bloggar, men peppar peppar så har vi inte fått någon och det vill vi inte ha i heller!
Hatar snö och vi har haft tillräckligt..
Hur har ni det?

En bild på mig & världens bästa Kevin kommer här;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0