12 April

Nu var det några dagar sen sist och nej lillasyster har inte kommit, tyvärr! :/
Men vi mår bara bra och dagarna rullar på för fullt,
imorgon är det Fredag igen och det menas att Kevin är ledig från dagis.
Så vad vi ska hitta på det återstår och se,
just nu är D nere på Coop och handlar hem lite.
Senare kommer svärmor hit på besök och vi har en fruktansvärt glad kille här hemma,
så som han tjatar om farmor hela tiden så självklart blir han överlycklig när hon ska komma hit!
Vädret har ju inte direkt varit det bästa denna veckan men idag har solen varit framme och det har faktiskt varit ganska behagligt ute även om det har blåst en del, men det är ju dock inte så att man fryser.
Så efter jag hämtat Kevin på dagis gick vi till affären och köpte varsin glass och traskade hemåt,
han lekte lite på gården sen gick vi upp och åt mellanmål tillsammans! *mys*

Jag håller igång som vanligt här hemma tvättar, städar m.m.
Men idag har jag knappt gjort någonting, mer eller mindre bara tagit det lugnt. Vilket behövdes efter igår kväll/inatt för fy in i bomben vilka förvärkar jag hade!
Men ingen lillasyster på långa vägar men nu är det inte lång tid kvar till bf, idag är det exakt 19 dagar kvar!!
Sen om hon tittar ut innan eller efter det återstår och se.
I helgen så har vi inte så mycket planerat mer än att D ska iväg på Lördag så jag får planera in något skoj som jag kan hitta på med Kevin, annars så får vi se.
Lite drygt nu när man inte kan/orkar göra så mycket, men något ska vi göra så ska bara fundera ut något.
Är det fint väder så vet jag redan nu att vi kommer vara ute en hel del, vilket vi alltid är!
Nej ska plocka undan lite i v-rummet, men hoppas att ni mår bra så hörs vi när vi hörs. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0