Underbart väder

Vilket underbart väder vi har!
Har precis betalt dem sista räkningarna, vilket verkligen är hur skönt som helst.
Fått diskat undan allting, lagt kyckligen i marinad, plockat undan lite smått ska fortsätta snart igen, pratat med mor, första sockerkakan inne i ugnen, varit och lunchat med Denise.
Gud så mycket man hinner med när man inte har några lektioner i skolan,
plugga det får jag göra senare ikväll när Kevin har lagt sen.
D ska iväg och besiktiga bilen tjugo i sju ikväll så ska försöka lägga lille man då, är tanken i alla fall.
Ska alldeles strax ställa mig och skala potatis och sedan fortsätta plocka undan innan pågarna kommer hem,
även samla ihop ALL tvätt eftersom jag hade redan bokat upp tvättid imorgon 8-14, men måste vara helt klar med tvätten när D kommer hem sen så ska vi iväg till läkaren..

Blir att gå ut en sväng efter maten idag med, det gäller verkligen att passa på när det är sånt fint väder ute!
Tydligen så ska det vara lika fint hela helgen, vilket verkligen är kanon med tanke på att jag och Kevin ska åka till Liseberg på Lördag! :) Mor & son dag blir det <3
Nej fortsätta här hemma så att jag hinner färdigt med allting, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0