Tvätt & städ

Då var dem två första maskinerna igång med sängkläder,
sen blir det tvätt av soffklädsel m.m.
Kommer lukta hur gott som helst i lägenheten när allt är ny tvättat! :)
Ska även ta och diska och plocka undan lite vilket verkligen behövs (igen)
får bli att jag sätter mig ner ikväll eller någon annan dag i helgen och pluggar,
måste få klart uppgiften så att jag blir av med den och sen ska jag börja plugga till bägge proven som vi har nästa vecka. Huvudet känns som om det ska explodera när som helst! haha
Är så himla sugen på att köpa en massa nytt till lägenheten, men det får dock vänta lite annat att lägga pengarna på just nu. Men ett nytt köksbord i vitt hade verkligen inte suttit fel, vill ha ett större och ett mycket finare! :(
Sen nytt soffbord och matta, ack ack jag fortsätta att rabbla upp en massa som jag skulle vilja ha.

Underbart väder är det ute också, så ska vara ute och leka med Kevin sen efter vi har ätit.
Får bli att D hämtar honom på dagis idag i med jag håller på här hemma,
sen får vi se vad helgen har att erbjuda. ;)
Städa var det och diska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0