Tvätt & läkarbesök

Har varit och lämnat Kevin på dagis nu, känns hemskt att lämna honom när man är hemma,
men han har det mycket roligare på dagis.
Håller just nu på att tvätta dem två första maskinerna är snart klara så snart tid för att springa ner igen,
får ta och göra mig i ordning sen också så att jag är klar när D kommer hem så att vi kan åka till läkaren sen,
ska vara där kl 13 så har några timmar på mig haha ;)
Annars så är det bara bra med oss, tråkigt väder ute bara!
Regnar och blåser non stop så just nu önskar jag att jag hade varit utomlands någonstans och fått stanna där tills Sommaren kommer nästa år. Men det går ju icke!
Nej ner i tvättstugan, hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0