Snart sova

God kväll, första uppdateringen för idag.

Har inte varit hemma nästan någonting idag, åkte hemifrån runt 9 imorse och kom hem 20.00 nu som sagt ikväll,
först var vi på Bräckbod i Kungälv och köpte lite kakor.
Sen åkte vi till Gråbo hem till svärföräldrarna där det blev fika sen middag,
åkte hem vid halv två ungefär hann bara hemom sen tog vi tåget in till stan tillsammans med Marie, Micke & Josh gick runder lite inne i Nordstan sen tog vi tåget hem och sen följde vi med upp till dem på kaffe & fika och våra prinsar lekte medans vi vuxna satt och tjöta! :)
När vi kom hem slockna lill killen nästan direkt och han sover fortfarande,
men nu flera kvällar i rad så har han vaknat inne i sitt rum och bara sitter och stirrar rätt in i väggen efter han har varit ledsen? Någon som vet vad det kan vara?
Förstår själv att det är mardrömmar, men vad för mardrömmar det är den största frågan?

Imorgon förmiddag ska vi till Kungsbacka och hälsa på Lars & Jessica! :)
Det var verkligen lägesen man träffade dem så det ska bli riktigt skoj,
sen så ska vi träffa Marie och dem igen.
Sen måste jag även plugga har fortfarande inte blivit klar med inlämningsuppgifterna så måste bli klar med minst två imorgon :/ hur det nu ska gå, men ingenting é omöjligt, eller hur? haha
Förresten vad tycker ni om min nya design?
JAG VERKLIGEN ÄLSKAR DEN!!!
Tack Thuresa Månsson
, du visste exakt hur jag ville ha det! <3
Jag är verkligen ingen expert på att hålla på med designer så det är tur att man känner någon som är det ;) hihi
Nu ska jag försöka sova är jätte trött och har varit det hela dagen, vi hörs imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0