Onsdag

Sitter på 755:an på väg hem, har varit i skolan och skrivit provet i Social Omsorg. Kanske inte det lättaste men jag hoppas verkligen att jag klarade det! Hem och äta en tidig lunch sen sätta mig ner och göra klart kompletteringsuppgifterna så jag får det gjort. Annars så ska jag bara vila innan pågarna kommer hem är verkligen inte alls kry! Blir ingen Skåne på Fredag så får fundera ut något vad jag och Kevin ska hitta på hela helgen eftersom D var tvungen att jobba, hade verkligen längtat efter denna helgen men allt blir inte som man hade tänkt sig. In till skolan imorgon bitti igen sen är jag ledig hela dagen och likaså på Fredag, kl 13 på Fredag är det läkarbesök som gäller.. Funderar på att äta mexikansk tacopaj till lunch hmm.. Får se vad jag hittar för något måste även plocka fram något från frysen som vi kan ha till middag, hörs sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0