God morgon

Precis ätit en skål med flingor & mjölk, så sitter och funderar på vad jag ska ha på mig idag,
känns som om jag kommer frysa men ändå inte.
Tycker att sånt här är jätte svårt så det inte är sant, men ska alldeles strax klä på mig och sen väcka prinsen
som för övrigt sover som en stock i våran säng.
<3
Önskar att jag bara hade kunnat lägga mig under mitt varma täcke igen och bara få somna om,
är konstant trött men ändå är jag inte så duktig på att vila när jag väl kan när man är hemma,
fast idag är det skola som gäller för min del och imorgon också.
På Onsdag så har vi bara lektion på eftermiddagen, men då ska jag till läkaren kl. 13 och Torsdag har vi också lektion sen på Fredag är det studietid som gäller.
Kan bara hoppas på att jag inte har så mycket uppgifter att göra då, för då kan jag ju sova hur mycket jag vill?
Nej klockan tickar bara iväg så får skynda mig lite, hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0