Fredag

Då var det Fredag igen, gud va veckorna rusar iväg!
Håller på att tvätta just nu och sen ska jag plocka undan här hemma, diska och sen in i duschen innan det bär av till läkaren kl. 13 får även se om jag hinner plugga något innan dess.
Morgonen har vi si & sådär, hade en Kevin som inte alls var på det bästa humöret direkt?
Vilket han alltid brukar ha, men inte idag. Han har sovit HELA natten i sin säng 19.30-06.25 så duktig han är! <3
På Måndag är det en vecka sen han slutade dricka välling på morgonen, så nu är det bara någon enstaka kväll.
Så jag tror inom en månad eller två så kommer han inte vilja ha mer välling, han är så duktig så vår lille prins!!

Funderar på och höra med D om vi ska åka till Net On Net sen när vi har hämtat Kevin,
jag måste verkligen ha en kamera! Vi hade en som vi fick av svärföräldrarna när jag väntade Kevin,
men den har varit inne på "lagning" två- tre gånger och ändå lever den sitt egna liv,
så nu känner jag att vi måste ha en eftersom vi bara tar kort med våra mobiler och min tar ju dock inte dem bästa korten om jag säger så.
Men som sagt får höra med mannen min, annars så får jag ta en liten promenad bort till Elgiganten men Net On Net hade lite fler och välja mellan..
Nej ner i tvättstuga nu, hörs sen


Funderar på den här nämligen, vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0