Då var det Söndag igen

Då var det som sagt Söndag igen, veckorna går fruktansvärt fort!
Sitter just nu vid datorn och har nästan precis blivit klar med en uppgift och skickat in den,
så då var det bara kompletteringsuppgiften kvar men det kommer gå mycket fortare och göra den,
därför blir det att jag fixar med det lite senare ikväll.
Middagen i magen och en badad Kevin så sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på nu,
har haft besök idag utav herr & fru Rambäck från Kungsbacka! :)
Alltid lika trevligt och roligt att träffa dem i med det blir så sällan man träffas,
som vanligt så lekte Kevin pajjas men det är verkligen ingen nyhet! haha

Idag så är det sista dagen för mig som rökare,
undrar hur detta ska gå?
Men denna gången ska jag klara det oavsett hur dåligt jag än kommer att må och hur röksugen jag kommer vara så ska jag verkligen klara det!
Tycker faktiskt inte att det är så särskilt gott längre, men ändå så har jag fortsatt?
Jätte konstigt tycker jag själv när man väl tänker efter, eller hur?
Nu ska jag lägga mig på soffan och halv slumra lite, vilket jag verkligen förtjänar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0