Då va det Lördag

Redan Lördag och vi har inte direkt fått något gjort idag? Bara suttit hemma, men svärmor och svägerskan har varit här på kaffe! :) Håller på att försöka få Kevin till att vila middag sen ska jag sätta mig ner med en kopp kaffe och bli klar med min inlämningsuppgift så att jag får någonting gjort och sen måste jag även börja plugga tiöl bägge proven som vi har nu denna veckan. Data uppgifterna har jag inte ens hunnit så måste lägga på ett kål så att man inte blir underkänd sen är vår lärare i data lite speciell jämfört vad dem andra är, men som sagt får lägga på ett kål! Vädret var hur fint som helst imorse när vi gick upp, men nu så är det lika tråkigt som det har varit alla andra dagar, lika bra att man vänjer sig vid att det verkligen är höst.. Ikväll blir det mys framför tvn och äta något gott och imorgon måste vi hitta på något innan jag får spader på att bara vara hemma! Är verkligen inte skoj, men det blir väl antagligen att det är grabbarna som åker iväg och gör något medans jag får stanna hemma och bara plugga, känns som om det är det enda man gör nu för tiden. Men har man gett sig in på att plugga så får man stå ut med det också, eller hur? ;) Nej nu vilar Kevin så jag får sätta mig och bli klar med uppgiften som sagt, hörs kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0