9 September

Hello, hello!


Fint väder har vi fått idag, så när jag har tvättat färdigt så ska jag ta mig en promenad bort till Coop och handla.
Fyra maskiner tvätt blev det idag också, så det känns helt okej, har även diskat och pluggat lite.
Känner mig duktig haha ;)
Lämnade Kevin lite senare på dagis idag än vad jag brukar, anser att det inte är någon brådska på Fredagarna eftersom jag ändå är hemma och pluggar, eller hur?
Imorgon så ska vi till Gråbo det är det enda jag vet som vi ska göra nu Lördag & Söndag,
men idag så ska vi eventuellt träffa Magnus & Silje och ta en fika och sen får barnen leka lite också. Kanon!
Nej nu ska jag ta och ringa svärmor innan jag går ner i tvättstugan igen,
uppdaterar senare. Bjuder en bild på Kevin så länge :)
XOXO Pernilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0