8 September

Nu är skolan över för denna veckan och imorgon är det studietid hemma som gäller, en massa inlämningsuppgifter och en komplettering och tvätt & städ som gäller imorgon. Tanken är att Kevin ska sluta tidigare från dagis så jag kommer ligga i som bara den, men det är bara så att man får mer tid tillsammans på helgerna och sedan att jag kan ta det lite mer lugnt i helgen. Imorse hade vi ett prov till i omvårdnad del 2 och de kändes helt okej när jag var klar, så nu hoppas jag bara på att självkänslan stämmer idag också! Inga planer direkt har vi i helgen inte vad jag vet ännu, sitter just nu på en bänk vid busshållsplatsen utanför skolan och väntar på mannen min som är så snäll & underbar och hämtar mig så att jag slipper ta bussen hem. Märkte att mitt headset ligger i andra väskan som ligger hemma, smart va? Haha Hade för mig att jag hade lagt ner dem, men icke! Sitter och funderar på vad man ska ja till middag idag, hade inte en tanke på att ta fram något imorse, det är inte lätt alla dagar. Men måste inom affären och köpa mjölk när vi har hämtat Kevin på dagis. Sen blir det nog bara att ta det lugnt ikväll, bara få vara! Vilket är skönt ibland, ha de så bra! XOXO Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0