27 September

Mat i magen, provet är avklarat i Omvårdnad nu är det bara Demens provet i Social Omsorg kvar imorgon,
sen är det förhoppningsvis lugnt nu några dagar.
Varit hemma i 2 timmar ungefär, strålande väder så ska ut och gå en lång runda om en stund tänkte jag!
Har även hunnit med att diska, men är långt ifrån klar HATAR när det är så himla mycket disk,
men det är underbart när man väl har fått det gjort..
Sitter och lyssnar lite på Spotify, fick bli lite Sonja Aldén en massa känslor kommer upp när man hör hennes låtar eftersom min svärgerska/ Kevins faster sjöng Sonja Aldén- Välkommen hem på hans dop. <3
Den dagen handlade verkligen bara om honom, tänk att det snart är redan 2 år sen han döptes, vart har den tiden tagit vägen?! HELT SJUKT!!

Idag blir det Tortelli till middag, har aldrig ätit det (inte vad jag minns) så undrar om det är gott och hoppas på att det går hem av mina pågar.
Kevin är inte lika kräsen som sin far! haha ;)
Annars så ska vi bara stor handla idag, blev inget igår eftersom Kevin var så trött efter dagis, så idag så ska hans kära farmor passa honom så vi kan åka och handla.
Så innan dess ska jag skriva handelslista också, blir eventuellt att jag hämtar prinsen tidigare idag får se hur trött jag är. Måste som sagt plugga också!
Nej ta mig ett glas vatten och byta om innan jag ska bege mig ut,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0