Väder

Hemma med prinsen idag igen, samma sak igår. Han hade 39 graders feber i Söndags men bara 38,4 igår men ingen idag, så imorgon är det skola + dagis för våran del!
Har prov idag men det blir inte att jag skriver det idag, har inte fått pluggat något! Känns skit, men som tur är så finns det en reservtid..

Vädret är ju inte det bästa i heller så vi håller oss inne idag, känns bäst så.
Men ändå jätte tråkigt.
Fick i alla fall frisk luft igår, va på Apoteket + Rusta och köpa färg till fondväggen. Ska se om jag kan börja måla den när prinsen vilar middag idag, i alla fall på börja målningen. Grundfärgen är målad i alla fall i med tapeten suger åt sig jätte mycket färg.
Sen på Torsdag/Fredag ska jag iväg och köpa restrerande färg till dem andra väggarna..

Prov i data imorgon! Är faktiskt inte alls
nervös för jag vet att jag kommer klara det utan problem. :)
Är så himla sugen på Äpplepaj, så ska se om jag har grejer hemma till smuldegen så kan jag & lilleman baka så vi har något att göra.
Tråkigt att bara sitta och titta på tv en hel dag!
Nej lite frukost hade inte suttit fel, hörs sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0