Storhandling och ..

Igår va vi och storhandla så nu är kyl & frys fullt, sen va vi faktiskt och köpte ny tv till vårt sovrum blev en 43" lcd tv.
Den stunden vi var borta så passa svärmor, svärfar & svägerska Kevin. Tack! <3
Nu är det bestämt att på Söndag åker jag och Kevin ner till Skåne i 1 vecka i med jag har lov så kan man passa på att åka ner och hälsa på. D jobbar ju ändå och sen ska han ändå ut nästa Lördag och kolla på någon stand up komiker tillsammans med en jobbarkompis.

Ska lämna prinsen runt 9 idag istället på dagis så nu sitter vi i soffan och tittar på barnprogram och myser. :)
Sen blir det hem och städa hela lägenheten och sen plugga innan jag ska hämta honom runt 15 istället så det blir inte lika många timmar. Ser ingen mening med det i med jag ändå har självstudier på Fredagar.
Nej nu blir det frukost för våran del, vi hörs kanske sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0