Öroninflammation

Såå då har man fått öroninflammation i vänster öra! Fy f-n va ont det gör!!
Har inte haft det sen jag var liten hade det mer eller mindre hela tiden i med jag var och är ett öronbarn.
Det värsta är att det är på ETT öra och det är just det som jag hör bäst med och det är vänster, det är klart att jag hör bra med mitt högra också men ute lika bra..
Så två Alvedon innan jag ska lägga mig och hoppas bara på att jag kan sova!

Vattnet är fortfarande grönt, men som va här och kolla kunde inte ge svar om det var farligt eller inte i med det inte är kopparrör i huset, så jag har stått och kokat över 10 liter vatten! För då är det inte grönt längre. Känns ju sådär..
Men nu kan vi dricka i alla fall å göra gröt + välling till prinsen och inte förrän på Måndag får vi svar.

Det konstiga är just det att det är bara vi i hela huset på 6 lägenheter som har grönt vatten. Men som sagt det återstår och se vad dem säger!

Prinsen sover fortfarande inte så ska snart gå in och försöka läggs honom igen. Men vi hörs imorgon, ha en fortsatt trevlig lördags kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0