Imorgon

Nu är nästan allt packat och klart och imorgon åker jag och prinsen ner till Skåne och stannar i 1 vecka.
D ska köra oss ner imorgon för han ville inte att vi skulle ta tåget i med all packning osv, sen kommer han ner nästa helg igen och hämtar oss på Söndagen.
Så i en HEL vecka ska jag vara utan honom och Kevin ja vi får se hur han reagerar imorgon när D ska åka hem igen "/
Kevin har ju inte varit utan varken mig eller D på hur länge som helst, eller ja mig va han utan i några dagar i Sommras då när jag jobbade men inte utan sin pappa sen han va några månader gammal vilket är över nästan 2 år!

Men det blir att vi kommer hitta på en massa, som på Onsdag t.ex så ska vi gå och bada med min stora syster, min systerson och en av mina minsta systrar och ev. den minsta av oss får även se om mor min följer med! :)
Sen så ska vi baka pepparkakor och lite annat skoj, så jag tror att dagarna kommer gå fort.
Men ska även plugga lite nu när jag är nere tänkte jag, så att jag kommer någon vart med uppgift 2 i Rehab- och habilitering.

Ska ta mig ett varmt bad och sen mysa med mannen min, prinsen somna för ett tag sen.
Har träffat Marie, Micke och Josh ikväll så att vi vuxna kunde umgås med framförallt att pojkarna fick leka! <3
klockan ringer 06.00 imorgon bitti sen bär det av, får packa det sista ikväll annars så glömmer jag det imorgon bitti. Glöm ej att vrida tillbaka klockan 1 timme ikväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0