Fredagen den 14/10

Hemma igen.. Har varit & lämnat prinsen på dagis och tog mig en promenad bort till Coop,
helt sjukt så kallt det är ute. Termometern visade - 4,5 när vi gick upp imorse och det var -3 när jag gick bort till Coop. Vilken tur att det finns vinterjacka, halsduk och mössa! ;)
Kevin fick även vantarna på sig och fuskpellen, annars fryser han också ihjäl.
Blir att åka iväg denna månaden och köpa overall, kängor & lite annat smått och gott!

Ska alldeles strax ta & äta lite frukost, sen ska jag faktiskt städa.
Måste även plugga lite i med det är prov nästa vecka och sen en inlämningsuppgift på det,
ska bli skönt nu v. 44 ("HÖSTLOV") då ska jag och Kevin ev. åka ner till mor & far,
så då ska jag bara ta det lugnt. Men måste nog plugga lite smått ändå!

I morgon ska vi hem till D´s föräldrar en runda,
men först ska vi till Kungälv en sväng.
Sen får vi se vad vi ska hitta på, vet i alla fall om att vi ska vara ute mycket.
Ska även grilla med Linnéa & Oskar om vädret tillåter, pratade om det igår i skolan
så det blir upp till någon skog ta med oss varm oboy och mackor och låta pojkarna springa och leka.
Men som sagt det beror på vädret också.

Nej frukost var det som sagt, börjar bli hungrig.
Ha det så bra sålänge..



Dagens mamma igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0