En lååång dag

Gud det är mörkt ute redan strax efter fem,
det är helt sjukt! Men det märks att vintern är på väg,
som sagt så är vi nere hos mor & far nu denna veckan.
En stor saknar efter mannen min såklart, usch trodde inte det skulle vara så jobbigt men det va det verkligen! :(
Men förhoppningsvis så går dagarna fort så ses vi snart igen,
prinsen är fortfarande vaken men snart tid för honom att gå och lägga sig.
Idag så har han haft lite egentid tillsammans med sin mormor, medans jag, hans moster och kusin tog bilen in till Hässleholm, så har shoppat lite idag. :)
Men fortfarande inte hittat några badbyxor till lilleman åkte ifrån dem helt och hållet där hemma, men få se om det kan lösa sig i med vi ska gå och bada på Onsdag.

Imorgon så får vi se vad som händer, är det fint väder så ska vi gå ut och leka.
Regnar det så blir det antagligen pyssel och bak skulle jag tro?
Något kommer vi på i alla fall, ska i alla fall bli klippta imorgon både jag och Kevin. :)
Får se om man kan klura ut någon snygg frilla, men oftast så blir det är syrran har fria händer när det gäller mitt hår ;) hihi
Nej lite kvällsmacka nu innan jag ska natta prinsen, ha det så bra så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0