24 Oktober

Precis vaknat efter har "vilat" i nästan 2 ½ timme,
så nu är jag vaken och ska alldeles strax sätta mig och plugga lite.
Har prov på Torsdag så jag hoppas verkligen på att jag klarar det,
har ändå suttit ganska mycket i helgen även igår när jag var själv med Kevin hela dagen för D han jobbade.
Va ute i skogen tillsammans med Marie och Josh så pojkarna tyckte att det va jätte skog,
men även vi mammor. Frös dock en hel del så det va de negativa!
Men sen stannade vi på en lekplats och fikade med varm oboy och bullar,
tack så mycket vännen det får vi göra om.. <3

Även om värmen i lägenheten har kommit igång så fryser jag något fruktansvärt,
sen ska vi inte prata om huvudvärk ajajaj säger jag bara.
Blir att försöka hinna vila en stund till sen innan Kevin ska hämtas på dagis,
den gossen han utvecklas mer och mer för varje dag som går.
Alltid glad (förrutom dem gånger han får sina utbrott) men han är så himla duktig,
duktigare unge får man nästan leta efter! <3
Han lyssnar exakt på allt vad vi säger, gör så som han blir tillsagd osv.
Men får börja inse att han börjar bli stor nu, sen att han ska bli storebror det är så sjukt.
Han vet vart bebisen finns osv, så ibland kan han sitta och klappa på min mage och bara le och säga bebis.
Här om kvällen så skulle han sova då peka han på min mage och sa; bebis oxå nana *schh*
Då får jag inte prata ;) haha gullunge! <3
Nej sätta mig i köket och plugga lite som sagt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0