10/10

Det va längesen!
Har inte haft en tanke på att uppdatera nu sen sist,
i helgen va vi nere i Skåne och hälsade på min familj så vi kom hem igår kväll.
Är ganska trötta hela högen, det tar verkligen på krafterna att åka långt..
Idag va det bara halvdag i skolan och imorgon är vi lediga hela dagen,
vilket behövs för det är en hel del som händer just nu.
Om 8 dagar har vi prov, så för min del så kommer det bli att bara plugg, plugg, plugg!
Imorgon ska jag även på läkarbesök med Kevin,
försöka få svar på om det verkligen är förkylningsastma han har?
Det är samma visa varenda gång han är förkyld, en jädra hosta som han verkligen lider av,
så nu måste jag få svar på vad det är.
Tyvärr så kan inte D ta ledigt och köra oss, så vi tar buss + spårvagnen imorgon det är ingen fara,
men ibland är det skönt att han är med.
Men Kevin är så himla duktig när man åker iväg med han själv så det kommer gå jätte bra!

Annars så är allt bara bra med oss,
lill killen sitter och tittar på Bolibompa kanalen, D ligger i badet och jag sitter vid datorn.
Ska börja med maten sen när D är klar, det få bli något snabbt & enkelt idag (makaroner & falukorv)
har ingen ork till att göra någon stor middag. Är innerst inne sugen på Pizza, men måste verkligen tänka på vad jag äter från och med nu. Den maten är inte bra, men någon enstaka gång är okej.
Men det får vänta i 1 vecka till eller något, måste även springa ner till Netto och köpa mjölk & bröd,
nej ska in och köra lite tåg med prinsen.





Kärleken till dig min son, den går inte att beskriva för den är enorm ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0