Uppgift 3 inskickad

Nu är jag äntligen klar med uppgift 3 i rehab- habilitering och den är även inskickad,
funderar på om jag ska börja med uppgift 4 också så att jag i alla fall har påbörjat.
Eller om jag ska ta mig ett varmt bad och slappna av lite?
Hjärnan har gått i högvarv hela morgonen och fingrarna har även arbetat jätte mycket nu när jag satt och skrev uppgiften, men som sagt det känns hur bra som helst att äntligen vara klar.
Blir att jag hämtar prinsen vid två, annars så kan hans far hämta honom! :)
Kanske båda? Hmm.. Får se hur vi gör, då kan han äta mellanmål hemma.
Tror att det hade uppskattas av vår prins,
det är inte alltid man har möjligheten att hämta honom tidigt i med D brukar jobbar och jag går i skolan.
Men det är skönt att kunna bestämma lite själv när man vill hämta honom m.m.

Får se vad vi ska hitta på idag, det är ju så himla fint väder ute!
Solsken och inte många plusgrader, visst jag gillar inte kyla men när solen är framme så är det helt okej. :)
Får se hur full tvättkorgen är också, tanken är att vi ska tvätta idag klockan 16.
Men är där inte så mycket så kan vi lika bra hitta på något annat.
Men måste ändå ner i tvättstugan och se när det finns någon tvättid nästa gång,
längtar tills den dagen då jag har en tvättmaskin i lägenheten!
Slippa behöva vänta i 1-2 veckor innan man kan tvätta, det är verkligen pest & pina!
Nej får umgås lite med mannen min, ha det så bra så hörs vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0