Tvätt & städ

Håller på att tvätta så ska alldeles strax gå ner i tvättstugan igen och fixa dem två sista maskinerna,
även sängkläderna ska bytas ikväll. Så sängarna luktar gott! :)
Har vikt alla tre IKEA påsar med tvätt också och lagt in dem,
har även städat min och D´s garderober så nu är där ordning och reda igen.
Det är så skönt att få så mycket gjort, speciellt när det väl händer,
nu är det ytterst sällan som jag kan få sånna ryck men ack så fint det blir.
Nu ser man ju vad man har och inte har, vilket verkligen är kanon! :)
Om 1 1/2 timme ungefär ska jag hämta prinsen på dagis,
saknar honom något fruktansvärt och självklart D också.

Ibland är det otroligt skönt och vara ensam hemma,
kunna spela hög musik om man vill och bara städa och ha sig utan att någon stör.
Men efter några timmar så börjar det verkligen bli drygt,
vilket jag verkligen känner just nu.
Men det underlättar att kunna tvätta när Kevin är på dagis,
sen har han det mycket roligare där.
Speciellt nu när han kommer vara långledig tillsammans med mig och D över jul & nyår! :)
Blir det ingen snöstorm så ska julafton och ev. nyår firas nere i Skåne tillsammans med min familj.
Nej ner i tvättstugan var det.



världens finaste son <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0