Trötter

Lill killen sover och jag och mannen min sitter i varsin divan i soffan,
han tittar på tv och jag sitter med min mini pc i knät.
Prinsen somnade för 1 timme sen, helt utslagen var han idag efter dagis!
Hann inte läsa på deras anslagstavla vad dem hade gjort idag, så får se om jag hinner det imorgon bitti.
Idag så har jag tillbringat 6 1/2 timme framför skolböcker m.m.
Med andra ord så är jag helt off i huvet!
Så det blir säkert sängen för min del om en liten stund..

Blogg-appen har inte varit min bästa vän idag, inte sen imorse i alla fall.
Får se om den fungerar bättre imorgon, fast jag är kanske inte är ensam om att haft problem med den idag, eller?
Hoppas verkligen på att prinsen är sammarbetsvillig imorgon bitti,
i med jag ska till skolan annars så får D lämna honom.
D är hemma denna veckan också och är sjukskriven vilket han va förra veckan också,
tycker det är konstigt att både han och jag vad/är sjuka så har Kevin klarat sig hur bra som helst!
Fast D har lugninflammation vilket inte smittar, men vår kraftiga förkylning och hosta.

Min hosta har börjat försvinna lite smått, men nu börjar huvudet krångla.
Eller ja det kan tolkas fel, men sanningen är att jag har fått en sån jädrans huvudvärk som verkligen inte vill försvinna, men sen samtidigt får jag skylla mig själv också i med jag är anti mot att ta värktabletter m.m.
Å nej det handlar inte bara om graviditeten, men jag har alltid varit sån.
Eller inte alltid men sen några år tillbaka, är likadan med Kevin att jag vill inte hålla på och ge han en massa om han verkligen inte behöver det.
Vilket jag tycker är hur bra som helst, men får se hur huvudvärken känns ikväll och även imorgon bitti annars så får jag ta mig en panodil innan jag åker.
För annars är risken stor att provet går åt skogen!

En jäkla dimma har vi här i Kållered, någon enstaka kväll har vi haft det också.
Men aldrig sån här som vi har just ikväll, inte vad jag kan minnas i alla fall.
Imorgon så ska vi ev. träffa Marie, Josh & Micke, blev ingenting idag så vi får se hur det blir imorgon. :)
Nej nu släcker jag ner datorn för ikväll, så vi hörs imorgon bitti eller något.
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0