Snörvel, snörvel

Snörvlar mer idag än vad jag har gjort på hela veckan, ont i huvudet och hostan blir värre. Så med andra ord ingen skola för min del imorgon i heller, men på Måndag så ska jag dit!
Har fått gjort lite uppgifter under dagen idag, det blir att fortsätta imorgon igen.

Plutt är också snuvig men ändå pigg så han är på dagis som vanligt fast kortare tider lämnar honom runt 9 och hämtar han mellan 14-15 oftast blir det runt 15 så han får äta mellanmål där.
Sen har han det mycket roligare på dagis också än att vara hemma hos mig & D.

D va nere på VC igår och det visade sig vara en infektion i luftrören men läkaren kunde inte höra om det ca lunginflammation eller inte. Men pencillin har han fått i alla fall, så på Måndag ska han också tillbaka till jobbet. Vi brukar aldrig vara sjuka tillsammans, men denna gången är vi det.

Nej ska natta plutt nu så skriver kanske mer sen annars hörs vi imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0