Plugg

Har lämnat prinsen på dagis, gick direkt hem och satte mig vid köksbordet och börja komplettera uppgift 1 i Rehab-habilitering. Så nu är den inskickad, väntar på att filmen älskar, älskar inte ska bli klar så att jag kan börja kolla på den sen är det bara att börja med uppgift 3 i samma kurs.
Känns precis som om allting flyter på nu, även om jag är helt utmattad på kvällarna men tror det handlar mest om graviditeten och sen att Kevin vill busa en massa när han kommer hem från dagis! :)

Men allt känns toppen just nu, nästa helg så ska vi börja julpynta.
Tror att jag börjar redan på Fredag nästa vecka, sen så får vi se om mamma & pappa kommer upp nästa Söndag.
Kevin frågar och pratar väldigt mycket efter sin mormor, tror att han saknar henne jätte mycket. Varje dag frågar han efter henne, för mig så känns det bara så himla jobbigt. Tankarna snurrar hela tiden och jag ställer mig samma fråga varje gång och det är vad ska vi göra?
Vill flytta ner så att jag har dem nära både mig och Kevin, men det kommer nog aldrig bli så.. Tyvärr! :(
Nej filmen är klar nu, så vi hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0