Mår pekka

Ligger i soffan och tar det lugnt, mår inte alls bra! Illamåendet har kommit tillbaka ont i ryggen har jag, samtidigt som snoken (näsan) rinner och jag hostar så att det gör ont i hela kroppen. I mellan åt så känns det precis som om jag ska kissa ner mig "/

Prinsen är fortfarande vaken men han ska alldeles strax sova, han ska inte vara på dagis förrän kl 9 imorgon.
Nu går det även vattkoppor + ögoninfektion på hans avdelning!
Vattkoppor är varmt välkomna här i med både jag & D har haft det och vi båda tycker att det är lika bra att Kevin får det nu när han är så pass liten än.
Men ögoninfektionen kan hålla sig borta för gott i med han hade det för knappt 2 veckor sen.

Imorgon blir det att vila för både mig & D i med han också är sjuk.
Någon infektion i lungorna/luftrören sa dem på VC så nu går han på pencillin och kommer vara hemma hela veckan.
Nej fortsätta ta det lite lugnt, ha det så bra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0