I skolan

Sitter fortfarande i skolan och har gjort det sen 8.30,
är nog hemma runt 16 skulle jag tro.
Beror på hur lång tid Hospice uppgiften tar,
men har fått allting gjort idag i alla fall inom Hemsjukvården så det återstår och se hur allting har gått.
På något sätt så säger magkänslan att det har gått bra,
men den stora frågan är... Ska jag verkligen gå efter den?
Gjort det många gånger förr och med andra ord så har jag bara misslyckat,
men det återstår och se i alla fall.

Vill bara hem och mysa med mina pågar,
speciellt min lille prins.
Sitter och funderar på hur han har det på dagis osv,
men det går säkert bra. :)
Får se om vi ska träffa Josh, Marie och Micke idag beror på hur Josh känner sig,
men även hur D mår.
Han hade i alla fall fått vila idag, men det har han även fått när jag har varit hemma.. haha

Får även se vad han har hittat på till middag,
ska bli väldigt intressant och se när jag kommer hem,
som tur är så är han så snäll och hämtar Kevin på dagis så slipper jag stressa dit när jag kommer hem.
Tycker att det är bara bra att han hämtar någon gång också i med det är alltid jag som lämnar och hämtar,
tror faktiskt att Kevin kommer bli överlycklig när han pappa kommer till dagis! :)
Pigga & glada va vi imorse vilket inte brukar hända,
men just idag va både jag och Kevin på bra humör och vi slapp stressa.
Men tror att det handlar mest om att vi gick upp mycket tidigare än va vi brukar,
så kommer nog fortsätta göra det så det är bara bra.
Då kanske han somnar lite tidigare om kvällarna??
Hmm.. Det återstår att se.

Nej nu ska vi ut och ta lite frisk luft, eller ja om en liten stund.
Man blir ganska seg utav att bara sitta i dessa rummen där det är INGEN ventilation överhuvudtaget,
men jag återkommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0