FREDAG!!

Äntligen Fredag!!
Vet inte varför man alltid längtar så himla mycket efter Fredagar,
men just idag är det pga. vi ska på julbord och sen att det är pengar på kontot! ;) haha
Nej men denna dagen kommer bli bra (förhoppningsvis)
lite ångest över att lämna Kevin hemma när vi ska iväg, men vi får hitta på något skoj med honom Lördag & Söndag
istället, har lovat att köpa godis och något gott och dricka till han och farmor. :)
Om en stund ska jag bege mig ner till K-gallerian och se om jag hittar något snyggt och ha på mig ikväll,
i alla fall en fin tunika och snygga stövlar sen är jag nöjd! ;)
Just det ja, ska även fixa naglarna kl. 12 det hade jag redan glömt. haha
Nej men vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0