En liten break

- Har tagit en liten break från pluggandet, har suttit i ganska många timmar sen klockan 8 imorse. Men har fått en hel del gjort, så det är bara positivt!
 Men det blir att fortsätta om en stund igen, min Hospice uppgift är nästan helt klar ska bara rita en planlösning, vad det nu ska vara bra till?
 Ska hämta Kevin klockan 15 är tanken i alla fall, men det blir säkert så i med jag har fått en massa gjort redan nu. Blir att umgås lite med familjen, vet inte riktigt om vi skulle träffa Marie,Micke och Josh också.
Får se om dem hör av sig under dagen! :)
Sen får jag sätta mig ner ikväll igen och plugga för fullt,
men det känns/verkar som om jag har en helt annan motivation nu efter jag var sjuk.
Brukar aldrig sitta så länge och plugga som jag gör nu,
men det är bara bra för då hamnar jag åtminstonde inte efter!
Grabbarna ska ha spaghetti och köttfärsås till middag,
i med jag inte klarar av att äta köttfärs just nu pga. graviditeten så får jag se vad jag ska äta.
Just nu är jag inte sugen på någonting faktiskt, men det kommer säkert mot kvällen så med andra ord avvaktar jag och ser om jag är hungrig sen. haha
 Annars så har jag inte så mycket att berätta mer än att jag bara pluggar idag,
men ha det så bra så hörs vi kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0