Dålig uppdatering

Ja som rubriken lyder så har uppdateringen inte varit den bästa direkt,
men ska försöka göra så gott jag kan.
Men bilder det har ni i alla fall fått! :)
Som ni har märkt så har vi julpyntat här hemma, men fler tomtar ska inhandlas.
Hade för mig att vi hade en himla massa, men ack så fel jag hade!
Däremot hade vi en hel del av ljusstakar som inte kommer komma till använding i år i heller,
eftersom vi inte har så många fönster i denna lägenheten.
Men det är ändå ganska bra och ha några liggandes för man vet aldrig om man får många fönster igen. haha

Idag så är det hemstudier som gäller, så ska sätta mig ner lite senare och kolla igenom gruppuppgiften och se om man kan börja någonstans så man kommer igång i med den ska in nästa vecka.
Sen får jag och Denise sätta oss ner och hjälpas åt så att det blir bra! :)
Kom nästan precis hem, har varit och lämnat prinsen på dagis.
Själv så sitter jag framför datorn och tar det lite lugnt, mår inte speciellt bra.
Har mått jätte bra ett tag men igår så kom illamåendet igen, mat är jag inte ett dugg sugen på vill bara spy så fort jag går närheten av det och känna doften ja det är inte roligt i heller.

Men försöker åtminstonde äta så ofta jag bara kan, men det är inte lätt när det sätter sig i halsen
och man känner hur det börjar vattnas i munnen så fort man tar en tugga.
Men som sagt måste äta så gott jag kan, igår gick det inte så bra och än så länge har jag ätit en smörgås men återigen så vill det bara komma upp igen. Men man får på något sätt tvinga det kvar!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi får se Kevins lillebror/lillasyster! :)
Är lika pirrigt och nyfiket som det var när vi skulle på första RUL med Kevin. <3
Idag går jag in i v. 18 och det känns precis som om det var igår som jag var i v. 6,
men alla andra hade rätt att med andra barnet så går det mycket fortare.
Eftersom man hinner inte tänka på det lika mycket så som med första.
Nej ska ta mig ett glas ZINGO hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0