Bedtime

God kväll, hoppas att ni har haft en bra dag. Här mår vi bara bra men både jag & plutt är trötta så ska snart lägga honom. Vi kom hem från J,M & M för en liten stund sen så pojkarna har fått leka av sig lite. :)
Ska själv lägga mig tidigt ikväll, men ska först och främst lägga mig i ett varmt bad.
Vilket jag verkligen förtjänar efter denna dagen, har varit en lång dag i skolan + komplettering på det.
Imorgon så är det plugg hela dagen eller ja i alla fall halva måste komplettera första uppgiften i rehab/habilitering sen påbörja på uppgift tre som ska vara inne nästa veckan. Kommer kännas bra när allt är klart vilket är om lite mer än 3 månader! :)
Nej natta plutt sen ett varmt bad så vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0