Snart ge mig iväg

Om en liten stund så ska jag bege mig mot dagis för att hämta prinsen,
har saknat honom extra mycket idag!
Hoppas på att han vill sitta i vagnen i med det regnar så fruktansvärt mycket och det blåser något enormt,
ska till Netto och se om jag kan hitta något som vi kan äta idag.
Fantasin finns där verkligen inte, tror det har väldigt mycket att göra med att jag inte känner någon hunger eller sug efter något, tanken på mat får mig att må illa.
Hoppas på att det vänder!
Ska även köpa en choklad kalender till Kevin, det hör till julen på något vis. Så självklart så ska han få en också i med både jag & D hade varsin när vi var små..
Får se vad vi ska hitta på ikväll, blir nog bara vara hemma och mysa till en tecknad film, vilket verkligen uppskattas! :)
Blir dagis imorgon 9-15 ser ingen anledning till att han ska vara där så himla många timmar när jag ändå är hemma, eftersom jag inte har några "läxor" att göra så blir det att städa lägenheten och sen bara ta det lugnt.
Är tanken i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0