Plugg

Har läst igenom boken nu två gånger,
blir att läsa igenom hela teori kapitlett yttliggare en gång till innan prinsen ska hämtas.
Tar en liten break ifrån det just nu, hoppas på att jag kommer ihåg något imorgon när provet ska skrivas,
om en liten stund så ska jag traska ner till posten och skicka tillbaka ett paket som kom förra veckan.
Har inte haft en tanke på det, inte förrän idag!
Ska även inom Netto och köpa lite mjölk, sen får vi se vad D hittar på till middag idag,
skickade iväg ett sms innan att jag har inte en blekaste aning om vad vi ska ha idag,
så därför fick det bli hans uppgift! ;)

D & Kevin ska antagligen träffa Micke och Josh idag,
beroende på vad klockan blir.
Själv så får jag avstå idag eftersom jag måste plugga som sagt,
men på Onsdag är det "sista" dagen, eller ja i alla fall för denna terminen.
Ska faktiskt bli hur skönt som helst med lite ledighet nu,
tycker att jag förtjänar det otroligt mycket! haha
Vad har ni för planer för julafton? Ska ni fira hemma eller borta hos någon släkting/vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0