Längesen nu

Vi låter rubriken tala själv..

Varför bloggen har hamnat åt sidan det vet faktiskt inte denna gången? Har rent ut sagt inte haft en enda tanke på den. Men imorgon så är det sista dagen på detta året sen börjar 2012 som kommer bli gudomlig! (förhoppningsvis)


Det som har hänt sen sist är ju; både jag & Kevin har gått på "jullov" är ledig enda fram tills den 10 Januari, dem sista julklapparna blev handlade två dagar innan julafton!
Den 23 åkte vi ner till Skåne för att fira jul tillsammans med min familj vilket var det bästa på länge fina julklappar har vi alla tre fått, vi åkte hem i Onsdags eftersom vi skulle på ultraljud samma dag så vi hann bara hem och lämna ac allt och sen iväg igen.

På kvällen var vi hemma hos D's mormor & morfar och åt julmat, så nu är jag faktiskt ganska trött på julmat och glad är jag för nu är det ett helt år kvar tills nästa omgång! ;)
Igår packade vi upp och städade lite, sen idag har vi varit och hälsat på svärfar på hans jobb i med han fyllde åt idag så vi köpte med oss tårta och Kevin hade målat en teckning med fingerfärg sen fick han lite lotter! :)

Sen i em kom både svärmor & min svägerska hit på lite fika, sen har vi faktiskt inte gjort så mycket mer hittills.
Imorgon mellan 8-12 är det tvättning som gäller sen är vid bortbjudna kl. 16 blir antagligen att vi stannar över natten, beror helt och hållet på prinsen.
Men god mat & trevligt sällskap kommer vi ha i alla fall!

Idag så är det andra dagen som Kevin inte vilar middag och det går hur bra som helst, han är inte alls gnällig eller någonting. Så det återstår att se om det fortsätter, men han verkar rent ut sagt inte vara ett dugg intresserad av att vila längre..
Har redan berättat för många personer om vad det är för en liten krabat i magen och med leendet på läpparna så kan jag berätta för er att det är en flicka, Kevin ska få en lillasyster den 1 Maj!! :)

Tänk vilken "gåva" detta är för oss att vi har turen att få en av varje <3
Kevin kommer att bli världens bästa storebror, det är absolut inget att tvivla om. Allt känns så underbart nu! <3
Ska fortsätta bada nu, ha en fortsatt trevlig Fredagskväll.
Lägger även upp två bilder på våra älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0