9 December

Pausat från studierna nu, tänker inte sitta ner mer förrän ikväll,
risken är ju stor att man glömmer vad man har läst om.
Om ca; 1 timme ska jag hämta prinsen på dagis, saknar honom något fruktansvärt! <3
Har även ringt och bokat tid till ett ultraljud (könsbestämning) som dem kallar det,
så den 28/12 så får vi se lillasyster/lillebror igen.
Trodde att vi skulle få vänta i en evighet men icke, ska se om Kevin också får vara med.
Tycker att det är oehört viktigt att han också får vara delaktig i så mycket som möjligt,
han har ju börjat förstå att där ligger en bebis i magen så mer eller mindre varje kväll/dag så ska han pussa magen eller klappa så pekar han och säger bebisen med värsta leendet! Vår lille prins <3

Får se om vi ska ha pizza till middag idag, får höra med bossen när han kommer hem haha..
Är i för sig inte så sugen på någon mat, men eftersom det är Fredag så kanske man ska lyxa till det lite,
sen bara sitta och mysa i soffan med en film tillsammans med mina gossar.
Imorgon bitti så bär det av ner till Ullared tillsammans med svärmor & svägerska,
får se om man kommer hem med något roligt. :)
Blir att dem är här runt halv sex imorgon bitti, så får ställa klockan på kvart i fem så man hinner piggna till innan man ska åka.
Tror att pågarna skulle åka hem till svärfar när dem hade vaknat,
så det blir att jag åker med svärmor och dem hem till Gråbo.

Annars så vet jag inte vad vi ska hitta på i helgen,
ska eventuellt till Liseberg tillsammans med familjen Nilsson/Johansson (igen) hihi.
Hoppas bara på att vädret är bättre jämfört med idag, det blåser och regnar som bara den!
Man vill helst slippa att ge sig ut i detta vädret, men tyvärr så måste man det ibland oavsett vad man vill.
Nu är det bara 15 dagar kvar tills julafton! :)
Tanken är att vi ska fira jul nere hos min familj, så hoppas på att det inte är någon snöstorm eller något.
Nej får ta och äta något litet innan jag ska hämta vår prins på dagis som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0