8 December



Hejsan svejsan, har varit hemma i några timmar men som ni kan se så har jag pluggat en massa inom Sjukvården,
men är långt ifrån färdig så får sätta mig ner lite senare ikväll och även imorgon och sen så kan jag börja läsa inför provet. Tycker att det är mycket lättare att göra egna anteckningar än att sitta och läsa direkt ur boken, vilket verkligen kan vara tröttsamt för huvudet!
Idag så har vi varit på studiebesök på Mölndals sjukhus vi var både på operation och akuten,
det var verkligen en upplevelse! :)
Akuten har man ju varit på några gånger, men aldrig haft någon möjlighet och gå runt och titta på alla rummen osv, operationen var ju det mest intressanta.. Väldigt faschinerad blev man!
Så var hemma runt 12- tiden så har dammsugat lägenheten och pluggat då.

Ska gå och hämta Kevin om en liten stund på dagis, har ju tid fram till 17 men känns lite "onödigt" och ha honom där så länge, med tanke på att D kommer hem om ca; 30 minuter eller något.
Så jag brukar hämta honom lite tidigare än vanligt när jag är hemma, som imorgon så blir det dagis 9-15 är tanken i alla fall, måste hinna läsa så mycket jag bara kan när man är ensam hemma.
Skulle jätte gärna vilja ha honom hemma med tanke på att det är Fredag, men har jag det så går det inte att plugga något eftersom han vill gärna att man sitter med honom och leker m.m.
Så därför blir det lite kortare tider på Fredagar, som sagt plugg när jag har hämtat honom och när vi har ätit.
Sen får vi se om vi ska träffa familjen Nilsson/Johansson ikväll också! :)
Nej får klä på mig och traska bort mot dagis, hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0