4 December

Då var det den 4 December och andra advent,
väntar på att D ska komma hem så att vi kan åka till Gråbo och fira hans syster.
Så ska alldeles strax göra mig och Kevin i ordning, fast sån himla brådska är det inte,
han trodde att dem var klara om 40-45 minuter.
Tycker att det är så himla drygt och bara sitta & vänta!
Annars så har jag och Kevin inte gjort så speciellt mycket idag,
mer eller mindre bara tittat på tv.
Förstår inte riktigt vad det är med honom eftersom han ska slå, knipas och dra en i håret hela tiden.
Sen det värsta är ju att det är bara på mig, men med en tillsägning så lyssnar han ändå inte,
men det gäller och bita ihop och fortsätta säga till honom.

Imorgon så är det skola och dagis igen,
ska bli så skönt på ett sätt om jag ska vara ärlig.
Men framför allt så ser jag fram emot imorgon för då börjar den valbara kursen och jag fick Sjukvård,
vilket jag verkligen ville ha! :)
Sen så ska vi även få välja praktikplats imorgon, så i början på Januari så är det praktik som gäller.
Det återstår och se vart jag får, vill ju helst jobba på sjukhus drömmen är att få praktik på Mölndals BB.
Ville först vara på specialförlossningen på Östra, så ska se om det finns någon möjlighet.
Nej fixa håret och klä på oss nu, så vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0